6 maart 2016

Vergeten stempels 6

En toen kwam er een eind aan de reeks blogberichten ;) door andere hobby's, dit keer vaak wandelen en fotografie en ik vrees dat de komende tijd 'series kijken' de boosdoener wordt want tsja House of Cards het nieuwe seizoen moet natuurlijk wel zsm gekeken worden ... ;) Maar ik heb nog een paar kaarten te laten zien die ik een paar weken geleden maakte met vergeten stempels, weer verrassend leuke kaartjes gemaakt vind ik :)

Bedankt voor jullie leuke enthousiaste reacties op mijn blogberichten... ik kom snel neuzen op jullie blogs en ik zal proberen om af en toe van de bank af te komen, me los te maken van de serie om een kaartje tussendoor te maken :) Tot blogs!






6 opmerkingen:

Mariken zei

Prachtige serie kaartjes! En ja...series kijken is ook leuk...maar vergeet je hobby niet hoor!

Regina de Koning zei

Prachtige kaarten. Ik hoop toch echt dat je snel weer van de bank afkomt je maakt zoveel mooie dingen. Ook is het heerlijk naar je favoriete serie te kijken op de tv en je foto's zijn om van te genieten. Het komt van goed! Heel veel plezier met alles en tot gauw.
Groetjes, Regina

Els zei

Super wat heb je weer een pracht serie kaarten gemaakt en vooral die onderste vind ik zo super.
Ja Bianca je moet gewoon af en toe van die bank hoor en weer leuke kaartjes maken.
Nee hoor, doe maar gewoon die dingen die je gelukkig en blij maken.
Groetjes, Els

Marjan zei

Doen waar je zin in hebt, niks is verplicht en bloggen al helemaal niet :)
Mar toch leuk om weer eens wat van je te zien en dit zijn weer gave kaartjes, Bianca!

marja kenter zei

Het zijn weer hele leuke kaartjes, jammer dat je gaat minderen maar des te leuk zal het zijn als je weer terug komt. Veel plezier met house of cards.
Groetjes Marja

Stella zei

Wat een leuke serie! Ik reageer lang niet altijd; bloggen vreet tijd en ik wil zelf ook nog wel eens iets maken:) En d lekker series kijken is toch ook zalig! Ik kijk reikhalzend uit naar het nieuwe seizoen van Game of Thrones:)