15 juni 2012

Vervolg challenges klein, kleiner, kleinst

Wat heb ik genoten van jullie enthousiasme gedurende de afgelopen drie challenges, maar ook van jullie gesputter en gemopper :) én van jullie reacties als het dan tóch tot een mooi resultaat is geworden en dat de afmetingen soms helemaal niet zo lastig bleken te zijn.

De Each Card is Unique challenge is vooral een inspiratie-challenge voor iedereen die net begonnen is met kaarten maken met stempels en voor iedereen die al heel wat jaren hiermee bezig is. Er "hangt" dan ook niet standaard een prijs aan de challenge.

Maar jullie weten dat ik het leuk vind om er af en toe toch een verrassing "aan te hangen" en na al die zweetdruppeltjes van afgelopen challenges vond ik het dan ook de hoogste tijd om weer eens lootjes te maken.

De eerste trekking is uit alle lootjes en de persoon waarvan de naam op dat lootje staat krijgt deze stempelset:
en de winnaar van deze stempelset is ...
Ini!

De tweede trekking is uit lootjes waarop de namen staan van personen die alle drie challenges hebben aangedurfd en de persoon waarvan de naam op dat lootje staat krijgt deze stempelset:
en de winnaar van deze stempelset is ...
(CreativBär)Bianca!

Beste Ini en Bianca: van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie de stempelsets nog niet hebben en dat jullie het leuk zouden vinden om deze stempels te ontvangen. Ik mail jullie!

6 opmerkingen:

Jolette zei

Wat leuk voor Ini en Bianca!
Gefeliciteerd met de leuke stempeltjes!

DEKAKADO zei

Ini en Bianca, van harte. En Bianca, wat leuk deze aktie. Wat hebben we geluk gehad met het weer he, gisteren. Ik geniet nog na. Een fijn weekend gewenst.

Jeany zei

Is dat mijn Ini ;)) leuk hoor, dit, proficiat aan beide winnaars.

Marijke zei

Wat leuk van je Bianca en dames, van harte met het winnen van deze leuke prijs

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gefeliciteerd!! Die stempels komen me bekend voor....

CreativBär zei

Hey, da werkt mijn computer sinds dagen niet meer, eindelijk kan ik weer een bloggerrondje maken en wat zie ik? Ik heb gewonnen :-)
Wat leuk. Hartelijk bedankt. De stempel heb ik nog niet. Wat een leuk verrassing. BEDANKT!!!